“Met Wyzr heb ik een boekhoudsysteem met intelligentie”



“Arbeidershuisvesting. Het is een woord dat pakweg vijftien jaar geleden niet bestond, maar wat voor ons, van RIVAS, al een jaar of tien business as usual is: vraag en aanbod op het gebied van huisvesting voor buitenlandse arbeidskrachten bij elkaar brengen. Activiteiten waar nogal wat boekhoudkundig werk bij komt kijken. Tot voor kort dan, ik laat het tegenwoordig over aan Wyzr.
 
We zitten in een werkelijk idyllisch vijftiende eeuws kasteel. Hier regelen we met slechts enkele medewerkers de huisvesting van 600 tot 800 medewerkers. Dat heeft nogal wat om het lijf, want de eisen die de overheid aan die woningen stelt zijn behoorlijk streng. Daar ben ik wel blij om, want de slechte naam die sommige uitzendbureaus op dat gebied hadden, dat was voor niemand goed. De huisvesting die via ons wordt aangeboden, die deugt wél.
 
Net als onze administratie trouwens. Onze adviseurs snappen wat wij hier doen. We hebben nooit gedoe met de Belastingdienst en dat komt omdat onze adviseurs de boel goed op orde hebben. Maar we hadden wel behoefte aan een beter boekhoudkundig systeem. Of nee, aan een breder systeem eigenlijk. Waarmee we de financiële administratie konden koppelen aan ons betalingssysteem en waarmee we ons vastgoed kunnen beheren. Waarin we huurcontracten kunnen maken en beheren – contracten die soms heel snel moeten worden opgemaakt of weer ontbonden. En dan wilden we nog onze incasso-opdrachten, herinneringen en aanmaningen automatiseren.
 
Eigenlijk zochten we dus, een ERP-systeem, zoals dat heet. En dan graag eentje dat gebruiksvriendelijk is. Onze adviseurs adviseerden ons Wyzr. Het voordeel is dat de adviseurs ook kunnen lezen en schrijven met het systeem achter Wyzr.

Ik werk er inmiddels enkele maanden mee en dat doe ik met plezier. Ik kijk elke ochtend hoe de zaken er voor staan en autoriseer dan de betalingen. De rest gaat vanzelf. Vooral de automatisch aangemaakte herinneringen en aanmaningen besparen me veel en vervelend werk. En het gaat wat mij betreft allemaal nog gemakkelijker worden. De volgende stap is dat we huurcontracten elektronisch aanmaken, opslaan, verzenden en terugontvangen. Maar het is niet alleen gebruiksgemak dat telt. Ik weet nu ook veel meer, de informatie is overzichtelijk en gedetailleerd.
 
Dat is fijn, want het zorgt dat ik meer tijd heb voor andere dingen. Want ik ben meer dan vastgoedondernemer. Ik ben onafgebroken met leuke, zakelijke en creatieve dingen bezig. Ik heb er ruimte voor in mijn agenda en in mijn hoofd. Fijn toch?”

Reindert Roovers
RIVAS Vastgoed
www.rivas-vastgoed.nl
 

Meer weten over deze referentie?

Roy Verbroekken is als Wyzr-adviseur nauw betrokken bij dit project. Wil je meer weten over de mogelijkheden die Wyzr voor jou kan bieden? Neem dan contact met ons op. Dit kan via ons algemeen telefoonnummer (0485) 56 12 02, via meerweten@wyzr.nl of bel rechtstreeks met Roy.

Roy Verbroekken
088 80 777 51